Monday, October 15, 2012

Want ႏွင့္ Collect ခလုတ္မ်ားကို Facebook စမ္းသပ္သံုးစြဲ

Photo: Want ႏွင့္ Collect ခလုတ္မ်ားကို Facebook စမ္းသပ္သံုးစြဲ

နာမည္ေက်ာ္ လူမႈေရးကြန္ရက္ဝက္ဘ္ဆိုက္ Facebook က personal ႏွင့္ retail Facebook စာမ်က္ႏွာမ်ားေပၚတြင္ Want ႏွင့္ Collect ခလုတ္သစ္မ်ားကို စတင္စမ္းသပ္အသံုးျပဳခဲ့ေၾကာင္း PCMag.com မွ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။ အဆိုပါ feature သစ္မ်ားကို Fab.com, Pottery Barn, Wayfair, Smith Optics, Victoria’s Secret, Michael Kors ႏွင့္ Neiman Marcus စသည့္ retailer စာမ်က္ႏွာမ်ားတြင္ စမ္းသပ္အသံုးျပဳခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

Want ခလုတ္မွာ ကုမၸဏီတစ္ခု၏ ထုတ္ကုန္မ်ားကို အသံုးျပဳသူမ်ား၏ ဝယ္ယူလိုသည့္စာရင္း (Wishlist) တြင္ ထည့္သြင္းေပးမည္ျဖစ္သည္။ Collect ခလုတ္မွာ အနည္းငယ္ကြဲျပားျခားနားၿပီး ၎ကို Facebook စာမ်က္ႏွာေပၚရိွ ထုတ္ကုန္တစ္ခု၏ ဓာတ္ပံုတစ္ပံုေပၚ တြင္ ေတြ႕ျမင္ရမည္ျဖစ္သည္။ အသံုးျပဳသူမွ အဆိုပါ ခလုတ္ကို ႏွိပ္လိုက္သည့္အခါတြင္ ၎ထုတ္ကုန္၏ ဓာတ္ပံုကို အသံုးျပဳသူ၏ timeline တြင္ တင္ကာ အသံုးျပဳသူ၏ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအား ေဖာ္ျပေပးမည္ဟု သိရသည္။

အဆိုပါ Facebook Collection ကို Pottery Barn ကုမၸဏီ၏ စာမ်က္ႏွာတြင္ ပထမဦးဆံုး ျဖန္႔ခ်ိေပးခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း Washingtone Post မွ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။ ထို႔အျပင္ မၾကာေသးမီက ေၾကညာခဲ့သည့္ Facebook Gifts ႏွင့္မတူသည့္အခ်က္မွာ ကုမၸဏီတစ္ခု၏ Collection စာမ်က္ႏွာမွတစ္ဆင့္ တိုက္႐ိုက္ေရာင္းခ်မႈမ်ား အတြက္ မည္သည့္ တန္ဖိုးျဖတ္ေတာက္မႈကိုမွ် ျပဳလုပ္မည္မဟုတ္ေၾကာင္း Facebook မွ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

Ref: Inc.com နာမည္ေက်ာ္ လူမႈေရးကြန္ရက္ဝက္ဘ္ဆိုက္
 Facebook က personal ႏွင့္ retail Facebook 
စာမ်က္ႏွာမ်ားေပၚတြင္ Want ႏွင့္ Collect 
ခလုတ္သစ္မ်ားကို စတင္စမ္းသပ္အသံုးျပဳ
ခဲ့ေၾကာင္း PCMag.com မွ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။ 
 
 
 
 အဆိုပါ feature သစ္မ်ားကို Fab.com, Pottery Barn, Wayfair, Smith Optics, 
Victoria’s Secret, Michael Kors ႏွင့္ Neiman Marcus စသည့္ retailer စာမ်က္ႏွာ
မ်ားတြင္ စမ္းသပ္အသံုးျပဳခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

Want ခလုတ္မွာ ကုမၸဏီတစ္ခု၏ ထုတ္ကုန္မ်ားကို အသံုးျပဳသူမ်ား၏ ဝယ္ယူလို
သည့္စာရင္း (Wishlist) တြင္ ထည့္သြင္းေပးမည္ျဖစ္သည္။ Collect ခလုတ္မွာ အနည္းငယ္ကြဲျပားျခားနားၿပီး ၎ကို Facebook စာမ်က္ႏွာေပၚရိွ ထုတ္ကုန္တစ္
ခု၏ ဓာတ္ပံုတစ္ပံုေပၚ တြင္ ေတြ႕ျမင္ရမည္ျဖစ္သည္။ အသံုးျပဳသူမွ အဆိုပါ ခလုတ္ကို ႏွိပ္လိုက္သည့္အခါတြင္ ၎ထုတ္ကုန္၏ ဓာတ္ပံုကို အသံုးျပဳသူ၏
 timeline တြင္ တင္ကာ အသံုးျပဳသူ၏ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအား ေဖာ္ျပေပးမည္ဟု
 သိရသည္။

အဆိုပါ Facebook Collection ကို Pottery Barn ကုမၸဏီ၏ စာမ်က္ႏွာတြင္ ပထမဦးဆံုး ျဖန္႔ခ်ိေပးခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း Washingtone Post မွ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။
 
 ထို႔အျပင္ မၾကာေသးမီက ေၾကညာခဲ့သည့္ Facebook Gifts ႏွင့္မတူသည့္
အခ်က္မွာ ကုမၸဏီတစ္ခု၏ Collection စာမ်က္ႏွာမွတစ္ဆင့္ တိုက္႐ိုက္ေရာင္း
ခ်မႈမ်ား အတြက္ မည္သည့္ တန္ဖိုးျဖတ္ေတာက္မႈကိုမွ် ျပဳလုပ္မည္မဟုတ္ေၾကာင္း
 Facebook မွ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

Ref: Inc.com
23Like · ·

No comments:

Post a Comment

ေနာက္ဆံုးတင္တဲ့ သတင္း (၁၀၀)ပုဒ္ ေခါင္းစဥ္ႏွိပ္၍ ဖတ္ရွဳပါ