ေဆာက္ေရး ကုမၸဏီတစ္ခုျဖစ္သည့္ Dong A Shipbuilding
industry JSC, Viet- nam ကုမၸဏီႏႇင့္
အက်ဳိးတူပူးေပါင္းလုပ္ေဆာင္သြား မည္
ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့သေဘၤာက်င္းလုပ္ငန္းမႇ
ဦးေဆာင္ ညႊန္ၾကားေရး
မႇဴး ဦးၾကည္စိုး၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရပါသည္။
သုိ႔ျဖစ္၍ ျမန္မာ့သေဘၤာက်င္းလုပ္ငန္းႏႇင့္ Dong A Shipbuilding industry
JSC, Viet- nam တို႔ အက်ဳိးတူ ပူးေပါင္း၍ ဖက္စပ္ကုမၸဏီထူေထာင္ရန္
ျမန္မာႏိုင္ငံရင္းႏႇီး ျမႇဳပ္ႏႇံမႈေကာ္မရႇင္သို႔
ဆက္လက္တင္ျပသြား မည္ျဖစ္ၿပီး၊ ခြင့္ျပဳခ်က္ရရႇိၿပီးပါက အစိုးရသစ္လက္ထက္
ပထမဆံုးႏိုင္ငံျခားကုမၸဏီႏႇင့္ အက်ဳိးတူပူးေပါင္း လုပ္ကိုင္သည့္
လုပ္ငန္းျဖစ္လာမည္ဟု သိရသည္။ျမန္မာ့သေဘၤာက်င္းလုပ္ငန္းမႇ
အက်ဳိးတူပူးေပါင္း လုပ္ကိုင္ ရန္ ေရြးခ်ယ္လိုက္သည့္ ဗီယက္နမ္ကုမၸဏီသည္
ရင္းႏႇီးျမႇဳပ္ႏႇံမႈအခ်ဳိးအေနျဖင့္ ၄၉ ရာခိုင္ႏႈန္း
ရင္းႏႇီးျမႇဳပ္ႏႇံသြားမည္ ျဖစ္သည္။
ရင္းႏႇီးျမႇဳပ္ႏႇံမႈပမာဏအေနျဖင့္ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၈၁ သန္းခန္႔
ရင္းႏႇီးျမႇဳပ္ႏႇံမႈျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၃ ခုႏႇစ္ဘ႑ာေရးႏႇစ္မႇစတင္ကာ
သေဘၤာက်င္းလုပ္ငန္းမ်ားအား ပူးေပါင္းလုပ္ကိုင္သြားမည္ျဖစ္သည္။
ျမန္မာ့သေဘၤာက်င္းလုပ္ငန္းပိုင္ ေျမ ၉၁ ဧကေပၚရႇိ သေဘၤာက်င္းလုပ္ငန္းမ်ားအား ၂၀၁၃ ခုႏႇစ္ ဘ႑ာေရးႏႇစ္မႇစတင္ကာ ပုဂၢလိကႏႇင့္ပူးေပါင္းလုပ္ကိုင္သြားမည္ ျဖစ္သည္။
ျမန္မာ့သေဘၤာက်င္းလုပ္ငန္းသည္ ေျမဧက ၁၁၉ ဒသမ ၂၄၆ ဧကေပၚတြင္ ေရယာဥ္ တည္ေဆာက္ေရး၊
ေရယာဥ္ျပင္ဆင္ေရးႏႇင့္ အေထြေထြသံထည္ တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းမ်ားကို ႏိုင္ငံပိုင္ႏႇင့္ ပုဂၢလိက အဖဲြ႕အစည္းမ်ားအတြက္ ေဆာင္ရြက္ေနသည့္ လုပ္ငန္းတစ္ခုျဖစ္သည္။
ျမန္မာ့သေဘၤာက်င္းလုပ္ငန္းပိုင္ ေျမ ၉၁ ဧကေပၚရႇိ သေဘၤာက်င္းလုပ္ငန္းမ်ားအား ၂၀၁၃ ခုႏႇစ္ ဘ႑ာေရးႏႇစ္မႇစတင္ကာ ပုဂၢလိကႏႇင့္ပူးေပါင္းလုပ္ကိုင္သြားမည္ ျဖစ္သည္။
ျမန္မာ့သေဘၤာက်င္းလုပ္ငန္းသည္ ေျမဧက ၁၁၉ ဒသမ ၂၄၆ ဧကေပၚတြင္ ေရယာဥ္ တည္ေဆာက္ေရး၊
ေရယာဥ္ျပင္ဆင္ေရးႏႇင့္ အေထြေထြသံထည္ တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းမ်ားကို ႏိုင္ငံပိုင္ႏႇင့္ ပုဂၢလိက အဖဲြ႕အစည္းမ်ားအတြက္ ေဆာင္ရြက္ေနသည့္ လုပ္ငန္းတစ္ခုျဖစ္သည္။
၂၀၁၃ ဘ႑ာေရးႏႇစ္မႇစတင္ကာ ပုဂၢလိကႏႇင့္
ပူးေပါင္းလုပ္ကိုင္သြားမည့္သေဘၤာက်င္းလုပ္ငန္းမႇာေလ်ာ လမ္းသံုး
သေဘၤာက်င္းေျမေနရာျဖစ္သည့္ ေျမဧက ၉၁ ဧကသာျဖစ္ၿပီး၊ က်န္ေျမဧက ၂၈ ဒသမ ၂၃၅
ေပၚရႇိ တန္ခ်ိန္ ၁၂၀၀၀ ရႇိ ေရလံုသေဘၤာက်င္းလုပ္ငန္းကိုမူ
ျမန္မာ့သေဘၤာက်င္းလုပ္ငန္းမႇသာ ဆက္လက္လုပ္ ကိုင္သြားမည္ဟု သိရသည္။
ယင္းသို႔လုပ္ကိုင္ရျခင္းမႇာ အနာဂတ္တြင္ ပုဂၢလိကႏႇင့္ပူးေပါင္းလုပ္ကိုင္သြားမည့္ သေဘၤာက်င္း လုပ္ငန္း မ်ားကို တိုးခ်ဲ႕လုပ္ကိုင္မည္ဆိုပါက ေျမေနရာထပ္မံရႇာေဖြရန္မလိုဘဲ လုပ္ငန္းမ်ားတိုးခ်ဲ႕လုပ္ ကိုင္ႏိုင္ ရန္ အတြက္ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။
ယင္းသို႔လုပ္ကိုင္ရျခင္းမႇာ အနာဂတ္တြင္ ပုဂၢလိကႏႇင့္ပူးေပါင္းလုပ္ကိုင္သြားမည့္ သေဘၤာက်င္း လုပ္ငန္း မ်ားကို တိုးခ်ဲ႕လုပ္ကိုင္မည္ဆိုပါက ေျမေနရာထပ္မံရႇာေဖြရန္မလိုဘဲ လုပ္ငန္းမ်ားတိုးခ်ဲ႕လုပ္ ကိုင္ႏိုင္ ရန္ အတြက္ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။
ျမန္မာ့သေဘၤာက်င္းလုပ္ငန္းမႇ ယင္းသို႔ပုဂၢလိကႏႇင့္
ပူးေပါင္းလုပ္ကိုင္မည္ဆိုျခင္းမႇာ ရင္းႏႇီးျမဳပ္ႏႇံမႈ၊ နည္း ပညာ Update
ျဖစ္ရန္လိုအပ္မႈႏႇင့္ ေစ်းကြက္အရ
လိုအပ္ခ်က္တို႔ရႇိေနျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ျမန္မာ့သေဘၤာက်င္းလုပ္ငန္းသည္ ၁၉၇၀ ခုႏႇစ္မႇစတင္ကာ ႏိုင္ငံပိုင္လုပ္ငန္းအျဖစ္ စတင္လုပ္ေဆာင္ခဲ့ သည္။ စတင္လုပ္ေဆာင္ခဲ့စဥ္တြင္ ေလ်ာလမ္းသံုးသေဘၤာက်င္းအျဖစ္သာ သေဘၤာမ်ားကို ျပဳျပင္ တည္ေဆာက္ႏိုင္ ခဲ့ေသာ္လည္း ၂၀၀၅ ခုႏႇစ္တြင္ တန္ ခ်ိန္၁၂၀၀၀ရႇိ ေရလံုသေဘၤာက်င္း အား တိုးခ်ဲ႕ ဖြင့္လႇစ္ခဲ့ကာ သေဘၤာက်င္းလုပ္ငန္းမ်ားအား လုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္။
သတင္းရင္းျမစ္ း Eleven Media Group
ျမန္မာ့သေဘၤာက်င္းလုပ္ငန္းသည္ ၁၉၇၀ ခုႏႇစ္မႇစတင္ကာ ႏိုင္ငံပိုင္လုပ္ငန္းအျဖစ္ စတင္လုပ္ေဆာင္ခဲ့ သည္။ စတင္လုပ္ေဆာင္ခဲ့စဥ္တြင္ ေလ်ာလမ္းသံုးသေဘၤာက်င္းအျဖစ္သာ သေဘၤာမ်ားကို ျပဳျပင္ တည္ေဆာက္ႏိုင္ ခဲ့ေသာ္လည္း ၂၀၀၅ ခုႏႇစ္တြင္ တန္ ခ်ိန္၁၂၀၀၀ရႇိ ေရလံုသေဘၤာက်င္း အား တိုးခ်ဲ႕ ဖြင့္လႇစ္ခဲ့ကာ သေဘၤာက်င္းလုပ္ငန္းမ်ားအား လုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္။
သတင္းရင္းျမစ္ း Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment